Τρόποι Αποστολής
Τρόποι Αποστολής
Oπουδήποτε στην Ελλάδα, Κύπρο & ΝΑ Ευρώπη
Πώς παραλαμβάνω;
Θα βρείτε παρακάτω τις συνηθέστερες ερωτήσεις που τίθενται από τους πελάτες μας. Για να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail στείλτε το αίτημά σας στο info@kmax.gr.
Πότε εκτελείται η παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας αποστέλλεται το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Συγκεκριμένα:
- Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα
- Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 13:00μ.μ), Σάββατο & Κυριακή αποστέλλονται τη Δευτέρα.
Πώς μπορώ να προσθέτω/τροποποιώ την παραγγελία μου;
Μπορείτε όμως να ακυρώσετε και να ξαναπαραγγείλετε, χωρίς επιπλέον χρέωση, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί.
Παρακαλούμε καλέστε στα 210-8056000 και 210-8056001 από σταθερό ή κινητό Δευτέρα- Παρασκευή 10.00-14.00 για οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας.
Δεν μπορούμε να τροποποιήσουμε παραγγελίες εάν έχουν ήδη αποσταλεί.
Πώς εξασφαλίζεται η online παραγγελία μου;
Το www.kmax.gr ελέγχεται καθημερινά από την GEOTRUST και από το SITELOCK.
Η παραγγελία σας είναι βέβαιο πως θα φτάσει σε εμάς!
Πώς επιβεβαιώνεται η παραγγελία μου;
Aπό τη στιγμή που έχετε ολοκληρώσει μια παραγγελία, θα λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης όπου θα αναφέρονται αναλυτικά όλα τα προϊόντα, οι ποσότητες και οι τιμές που σχετίζονται με την παραγγελία σας και θα υπαρχει ειδικό link που θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας!
Ποιοι είναι οι τρόποι παράδοσης;
Παράδοση στο σπίτι σας
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω εταιρίας courier.
Σε περίπτωση που απουσιάζετε, η εταιρία courier θα σας αφήσει γραπτό μήνυμα/σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
Παραλαβή από την εταιρεία DERMAMED
Προσκομίζοντας τον κωδικό της παραγγελίας σας, παραλαμβάνεται την παραγγελία από το κατάστημα της εταιρίας μας.
Με ποιο τρόπο γίνεται η παράδοση της παραγγελίας μου;
Οι αποστολές παραγγελιών στην Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με εταιρείες courier.
Όσον αφορά στην Κύπρο και ΝΑ Ευρώπη, τα προϊόντα αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική και χρέωση 25€(συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Ποιος είναι συνήθως ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσης είναι 24-48 ώρες (για όλη την Ελλάδα) από την ώρα απόδοσης.
Η παράδοση γίνεται εντός 1-2 ημερών για το Νομό Αττικής και εντός 2-3 ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις.
Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες/απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται εντός 3-4 ημερών.
Όσον αφορά στην Κύπρο και ΝΑ Ευρώπη, τα προϊόντα αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική (παράδοση ύστερα από 3-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας).
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και την διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
Η Εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε κάνει παράδοση στην περιοχή μου;
Οι εταιρείες courier καλύπτουν όλη την Ελλάδα.
Αν η περιοχή σας χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη από την εταιρεία courier, τότε θα επικοινωνήσουν μαζί σας για διευθέτηση του τρόπου και του τόπου παράδοσης.
Ποιες ώρες παραδίδετε μέσω courier;
Μπορείτε συνήθως να παραλάβετε μεταξύ 11.00πμ και 18.00μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν αυθημερόν, κάποια συγκεκριμένη ώρα, ή έχετε κάποια άλλη επιθυμία όσον αφορά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε καλέστε μας στα 210-8056000 ή 210-8056001 από κινητό ή σταθερό.
Μπορώ να κλείσω ραντεβού για την παράδοση;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν αυθημερόν, κάποια συγκεκριμένη ώρα, ή έχετε κάποια άλλη επιθυμία όσον αφορά την παραλαβή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε καλέστε μας!
DERMAMED E.Ε. Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (210-8056000 ή 210-8056001, Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-16.00)
Η χρέωση για παράδοση παραγγελίας Σαββάτου (μόνο 9.00 – 14.00) κοστίζει επιπλέον 4€ στα έξοδα αποστολής.
Τι κόστος έχει η υπηρεσία courier;
Για παραγγελίες άνω των 49€, η παράδοση είναι εντελώς δωρεάν (ισχύει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την Ελλάδα)
Το κόστος της αποστολής είναι :
4,0€ (συμπ. 24% ΦΠΑ) για την Αθήνα
4,0€ (συμπ. 24% ΦΠΑ) για την υπόλοιπη Ελλάδα
Το κόστος αντικαταβολής είναι 1,50€ (συμπ. 24% ΦΠΑ) για όλη την Ελλάδα.
Η παραγγελία σας αποστέλλεται το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Όσον αφορά στις αποστολές για Κύπρο, τα έξοδα ανέρχονται σε 25,0€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για αποστολή με τη Γενική Ταχυδρομική.
Τα ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ δεν ισχύουν για αποστολές σε Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο.
Μπορεί κάποιο τρίτο πρόσωπο να παραλάβει την παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί μια ταυτότητα και υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.
Tι συμβαίνει αν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης;
Αν απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, θα λάβετε ειδοποιητήριο ή sms/viber στον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, με όλα τα στοιχεία της παράδοσης. Η παραγγελία σας θα επαναπροωθηθεί προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Πώς μπορώ να ξέρω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Στο e-mail επιβεβαίωσης που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, υπάρχει link “Πατήστε εδώ για να δείτε την παραγγελία σας” που σας παραπέμπει στις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Στην περιοχή “Λεπτομέρειες Λογαριασμού” επιλέξτε “Πληροφορίες Παραγγελίας” και θα δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει.
Πατώντας στο “Επισκόπηση Παραγγελίας” εμφανίζεται ο αριθμός voucher, η ημερομηνία και η κατάσταση παραγγελίας.
Τον αριθμό voucher μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε σε κάθε επικοινωνία σας με την εταιρία courier, για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, αλλά και να συνεννοηθείτε από κοινού για την παράδοση της.
Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενημερωθείτε:
210-8056000 ή 210-2108056001 από κινητό ή σταθερό.
Τι γίνεται αν η παράδοσή μου καθυστερήσει;
Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα 210-8056000 ή 210-8056001 από κινητό ή σταθερό.
Μπορώ να παραγγείλω από διαφορετική διεύθυνση;
Μπορείτε να παραλάβετε σε άλλη διεύθυνση εφόσον το δηλώσετε κατά τη φάση της παραγγελίας.
Από τη στιγμή που έχετε προσθέσει τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε στο καλάθι σας, κάντε κλικ στο κουμπί Τέλεση παραγγελίας.
Εδώ θα έχετε την επιλογή να Προσθέσετε Νέα Διεύθυνση, κάντε κλικ στο κουμπί “Αλλαγή Στοιχείων”.
Από τη στιγμή που το έχετε ολοκληρώσει αυτό, ακολουθήστε τις οδηγίες οθόνης για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Πώς αλλάζω τη διεύθυνση παράδοσης;
Στο 1ο βήμα της παραγγελίας, σας δίνετε η επιλογή να προσθέσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης από τη διεύθυνση χρέωσης.
Απλά επιλέγετε το πεδίο Προσθήκη νέας Διεύθυνσης αποστολής και συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία της διεύθυνσής σας που θα εμφανιστούν κάντε κλικ στο “Save”.
Τα στοιχεία της νέας σας διεύθυνσης θα σωθούν στο βιβλίο διευθύνσεών.
Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τη σωστή διεύθυνση από το βιβλίο διευθύνσεών σας κατά την έξοδό σας.
Μπορώ να αρνηθώ την παράδοση της παραγγελία μου;
Φυσικά! Αν αρνηθείτε την παραλαβή του δέματός σας, καλό θα είναι να επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών για να πληροφορήσετε σχετικά αλλά και για τους λόγους της άρνησης παραλαβής.
Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Κατά την παραλαβή, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.