Επιστροφές
Πώς επιστρέφω προϊόντα;
Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα (υπαναχωρήσετε) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς και να σας επιστραφούν τα χρήματα σας, αρκεί τα προϊόντα να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση (άθικτα).
Επιπλέον της βασικής εγγύησης/υπαναχώρησης, η εταιρεία DERMAMED σας προσφέρει την «Εγγύηση Απολύτου Ικανοποιήσεως» DERMAMED που σας εξασφαλίζει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος μικροϊνών στις συσκευασίες Travel 5gr, Regular 15gr & Economy 32gr που δεν σας ικανοποίησε απόλυτα εντός 30 ημερών και θα σας επιστρέψουμε ακέραια την αξία του, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ!
Η Χρυσή Εγγύηση Επιστροφής Προϊόντων ισχύει ΜΟΝΟ για τα προϊόντα μικροϊνών στις συσκευασίες Travel 5gr, Regular 15gr & Economy 32gr.
Η Χρυσή Εγγύηση Επιστροφής Προϊόντων δεν ισχύει:
- στη συκευασία μικροϊνών KMax Milano Refill 55gr
- στα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς KMax Milano εκτός των μικροϊνών
- στα προϊόντα προσφοράς
- στα προϊόντα που αποτελούν μέρος πακέτου προσφοράς, συμπεριλαμβανομένων και των μικροϊνών στις συσκευασίες Travel 5gr, Regular 15gr & Economy 32gr
Ποιος αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας μου;
Τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει:
- Η εταιρεία για τα ελαττωματικά προϊόντα-λάθος στην αποστολή.
- Ο πελάτης για ΜΗ-ελαττωματικά προϊόντα.
Πώς μπορώ να ακυρώσω εντελώς την παραγγελία μου;
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εντελώς, πριν την αποστολή της. Επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στα 210-8056000 & 210-8056001 από κινητό ή σταθερό, όλο το 24ωρο. Θα σας ενημερώσει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για την διαδικασία επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας.
Πότε επιστρέφονται τα χρήματα της παραγγελίας που επέστρεψα;
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:
- Πιστωτική κάρτα on-line: Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας στο site μας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες.
- Αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα: Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω αντικαταβολής, κατά την παραλαβή της, τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
Tι πρέπει να κάνω αν διαπιστώσω κάποιο πρόβλημα με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;
Όλα τα δέματα ελέγχονται προτού αποσταλούν. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα ή ελάττωμα, επικοινωνήστε το συντομότερο με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στα 210-8056000 & 210-8056001 από κινητό ή σταθερό, όλο το 24ωρο!
Τι κάνω αν κάτι λείπει από την παραγγελία μου;
Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στα 210-8056000 & 210-8056001 από κινητό ή σταθερό, όλο το 24ωρο!