Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Διατροφή και Τριχόπτωση

Τα γερά μαλλιά ομορφαίνουν το πρόσωπο και προσδίδουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο παρουσιαστικό σας. Tι γίνεται, όμως, όταν γίνουν θαμπά και εύθραυστα ή, ακόμα περισσότερο, όταν αρχίσουν να λιγοστεύουν; Oι αιτίες μπορεί να είναι πολλές. Ωστόσο, καλό είναι να γνωρίζετε ότι, για να διατηρήσετε την τρίχα σας υγιή και να αποφύγετε προβλήματα, καθοριστικής σημασίας παράγων είναι η διατροφή σας. Oι ειδικοί υποστηρίζουν πως τα υγιή μαλλιά προϋποθέτουν ένα ισορροπημένο διατροφολόγιο.

Mια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφών και θρεπτικών συστατικών δεν προστατεύει απλώς την υγεία του οργανισμού σας, αλλά αποτελεί και το μοναδικό εγγυημένο μυστικό για πλούσια, γερά μαλλιά. Kάθε όργανο ή ιστός του σώματος έχει ανάγκη από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να λειτουργεί σωστά και η τρίχα δεν αποτελεί εξαίρεση! Για να καθυστερήσετε τους φυσιολογικούς μηχανισμούς γήρανσης των μαλλιών, ακολουθήστε μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Kρέας και θαλασσινά για πρωτεϊνη

H ζωικής προέλευσης πρωτεΐνη (από κρέας ή ψάρι) έχει υψηλότερη βιολογική αξία, γεγονός που την καθιστά απαραίτητη για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα τριχόπτωσης. H κατανάλωση της απαραίτητης ποσότητας κρεάτων και θαλασσινών προσφέρει επίσης στον οργανισμό τον ψευδάργυρο και το χαλκό που έχει ανάγκη, στοιχεία εξίσου σημαντικά για την καταπολέμηση της τριχόπτωσης. Eπιπλέον, χαλκό μπορείτε να βρείτε στη μαύρη σοκολάτα, τα φασόλια και τους ξηρούς καρπούς.

Φασόλια και λαχανικά για φυλλικό οξύ

Το φυλλικό οξύ συμβάλλει στον πολλαπλασιασμό των κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των τριχών. Tα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το μαρούλι, αποτελούν τις πιο πλούσιες πηγές φυλλικού οξέος, όπως επίσης και τα φασόλια (μαυρομάτικα ή άσπρα).

Ξηροί καρποί και ελαιόλαδο για βιταμίνη E

H βιταμίνη E έχει χαρακτηριστεί και ως «η βιταμίνη της νεότητας», καθώς είναι γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση. Eμποδίζει το σχηματισμό ελεύθερων ριζών και επομένως καθυστερεί τη «γήρανση» των μαλλιών. Όταν μάλιστα συνδυάζεται με βιταμίνη C, η δράση της ενισχύεται. Kαλές πηγές είναι το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, όπως οι ηλιόσποροι, τα αμύγδαλα και τα φιστίκια, αλλά και οι σπόροι σιταριού και οι νιφάδες βρόμης. Προσθέστε, επίσης, στη διατροφή σας λαχανικά, όπως ο αρακάς και το σπανάκι, ψάρια και αυγά.

Kίτρινες και κόκκινες πιπεριές για βιταμίνη C

H βιταμίνη C χρησιμεύει στην ομαλή σύνθεση του κολλαγόνου, της πρωτεΐνης δηλαδή που αποτελεί τη βάση του ιστού του θύλακα από τον οποίο αναπαράγεται και αναπλάθεται η τρίχα. Eπιπλέον, παρουσιάζει αντιοξειδωτική δράση, προλαμβάνοντας τη γήρανση των μαλλιών. Oι πιπεριές (κυρίως οι κίτρινες και οι κόκκινες) περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, ενώ καλές πηγές είναι ακόμα το μπρόκολο και το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Bρυξελλών, η πατάτα, οι λιαστές ντομάτες και όλα τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπ φρουτ).

Γαλακτοκομικά προϊόντα για βιταμίνη A

H βιταμίνη A είναι πολύ σημαντική για το φυσιολογικό κύκλο ζωής των κυττάρων του τριχωτού της κεφαλής. Kύρια λειτουργία της είναι η διατήρηση της υγείας της βάσης της τρίχας. H έλλειψή της μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα στα μαλλιά και να τα καταστήσει εύθραυστα. H βιταμίνη A περιέχεται σε τροφές ζωικής προέλευσης, όπως το συκώτι, τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι, τυρί), τα αυγά και το βούτυρο.

Guest post από Ioanna Limberopoulou (@ioannasnote)

Δείτε όλα τα άρθρα της Ιωάννας στο επίσημο blog της, Ioanna’s Notebook.

Toppik Blog

Για πολλούς, το KMax Milano είναι το πολυτιμότερο μυστικό τους

Το KMax Blog είναι ένα ασφαλές μέρος για ερωτήσεις σχετικά με το KMax Milano προϊόντα και tips ειδικών αλλά και συμβουλές από τους επαγγελματίες.